E-teeninduse sisselogimise probleemi lahendus
Uuendatud 23 mai 2022

Ühistu E-teeninduse ligipääsuks tuleks tühjendada veebilehitseja vahemälu ja küpsised (cookies).

Mis on küpsised? Lühike vastus oleks küpsised on väikesed failid, mis on salvestatud arvutisse, et parandada oma sirvimiskogemuse. Küpsised sisaldavad teavet teie külastatud veebisaitide kohta ning operatsioonisüsteemi viitab neile iga kord, kui proovite uuesti veebilehele, avab veebilehe suhteliselt kiiremini. Isegi pärast seda, kui sulgete veebibrauseri küpsised jäävad kohalikule kõvakettale salvestatud.

Valikud (vastavalt brauserile):

Kui kasutate Google Chrome: 

  1. Avage oma arvutis Google Chrome veebilehitseja.
  2. Klõpsake paremas ülaosas valikul "Rohkem".
  3. Klõpsake valikul "Rohkem tööriistu" ja siis "Sirvimisandmete kustutamine".
  4. Valige ülaosas ajavahemik. Kõige kustutamiseks tehke valik "Alates algusest".
  5. Märkige ruudud valikute „Küpsisefailid ja muud saidiandmed” ning „Vahemällu salvestatud kujutised ja failid” kõrval.
  6. Klõpsake käsul Kustuta andmed.
  7. Sulge veebilehitseja.
  8. Ava nüüd uuesti Chrome veebilehitseja ja jätka Ühistu E-teeninduses.

Kui kasutate Mozilla Firefoxi:

  1. Vajuta "Tools" ülemisel tööriistaribal ja valige "Hiljutise ajaloo kustutamine".
  2. Määrake "Ajavahemik" selge (vaikimisi).
  3. Valige "Kõike" ehk kogu vahemälu.
  4. klõpsake "Üksikasjad" valida millist ajalugu elemendid, mida soovite puhastada - vahemälu ja küpsised (cookies).
  5. Vajuta "Clear Now" nuppu.
  6.  
  7. Ava nüüd uuesti sama veebilehitseja ja jätka Ühistu E-teeninduses.

Kui kasutate Microsoft Internet Explorerit (IE7. IE8):

NB! Kaaluge Microsoft Edge veebilehitseja kasutamist. Selle saab endale siit

  1. Avage Internet Exploreri veebilehitseja.
  2. Vajuta "Tools", mis asub ülemisel tööriistaribal või "Tools" ikooni.
  3. Vajuta "Internet Options" ja vali "Üldine" (või avada "Interneti-atribuudid", siis minge "Üldine").
  4. Vajuta "Kustuta" all "Sirvimise ajalugu".
  5. Vajuta "Kustuta failid" all "Ajutised Interneti-failid".
  6. Vajuta "Jah" "Kustuta failid" dialoogiboksis.
  7. kliki "Close" ja seejärel "OK"
  8. Ava nüüd uuesti sama veebilehitseja ja jätka Ühistu E-teeninduses.

 

Kui esineb sisselogimise probleeme siis interneti seadetes tuleb aktiveerida TSL 1.3 protokoll. 

Kuidas avada interneti seaded: https://www.top-password.com/blog/open-internet-options-in-windows/

 

Juhul kui küpsiste kustutamine ja linnukese lisamine ei aidanud, siis proovida järgmist :
1. ID-kaardi tarkvara maha installeerida ja uuesti installeerida
2. Seejärel kustutada kasutaja kehtivad sertifikaadid arvutist ära.
3. Proovida uuesti sisse logida.
Vajadusel saab abi https://www.id.ee/

 

+372 740 7134