Juhend klientidele kellel ei küsi PIN koodi sisselogimisel
Uuendatud 01 märts 2022

Juhend klientidele kellel ei küsi PIN koodi THLÜ e-teenindusse sisselogimisel:

1. Ava Digidoc4 Client nimeline programm
2. Kliki tab'il My eID
3. All vasakul "Change PIN1" nupu all on teine nupp nimega "Check the details of the certificate", klikkige sellele nupule
4. Sertifikaadi akna all on nupp "Install certificate", seda peaks siis vajutama ja ootama kuni tuleb popup kus on "OK", siis võib aknad kinni panna ja proovida sisse logida.

Kui peaks juhtuma, et oled avalikus arvutis siis, selleks, et näha kas ID tarkvara pärast ka sertifikaadi ära eemaldab arvutist siis võib katsetada sisse logimist nii, et ID kaart ei ole lugejas. Kui ta siis su nime seal sertifikaadi valikus ikka pakub siis selle saab eemadada kui "Digidoc4 client" programmis võtta "Settings" ja seal on nupp "EEMALDA ÜLELIIGSED SERTIFIKAADID". Iseenesest midagi ei juhtu kui see sertide info arvutisse jääb (see on avalik info) lihtsalt see nimekiri valikus arvutis võib minna tüütult pikaks ja risustab arvutit.

+372 740 7134